Вєтнамські замальовки

218

Чтоит у мене величезна коробка з IKEA з CD і DVD дисками з фотографіями 2003 — 2011 років. Вирішив я всі фото систематизувати за роками і дат, і залити на зберігання на архівний хард. Чим і займався поки хворів і сидів вдома. Щось зі старих фото я вже показував в ЖЖ, а що ще немає. Коротше, попереду серія постів за фотографіями з початку 2000-х. Почну з В’єтнаму 2004 року.

Ніч на борту Boeing-767 Vietnam Airlines і ми в Ханої. Початок жовтня, 7 ранку, але спека, як у спекотний літній полудень, де небудь в Московській області. Вражає трафік, що складається з скутерів та велосипедів. Слава богу, що машин мало. Уявляю, що творилося на дорогах, але партія сказала, що до великої кількості машин В’єтнам не готовий, і ввела величезні ввізні мита на автомобілі.
Вьетнамские зарисовки азия
Кинули речі в готелі, пару годин відпочили, і рушили виконувати «обов’язкову програму», рекомендовану іноземним туристам. Площа Бадін, де 2 вересня 1945 року Хо Ши Міном була проголошена незалежність В’єтнаму, а зараз височіє його мавзолей. У Вікіпедії написано, що Мавзолей — це основне місце туризму і паломництва, але нас туди не повели. До нашої радості, він був у цей день закритий.
В’єтнамський музей етнології. Прикольно, мені сподобалося. Представлені всі 54 офіційно визнаних етнічні групи В’єтнаму. Житла, побут, культура.
По периметру будиночка скульптури, закликають в’єтнамський народ до розмноження :), ну і за одне і навчальний посібник для молодих в’єтнамців.
Вьетнамские зарисовки азия
Увечері нас ще чекає театр на воді, ну а поки міняємо гроші і просто гуляємо по Ханою. Театр не показую, я там спав після довгого перельоту і важкого дня.
Місцеві вже обідають, але ми є на вулиці не зважилися. Ех, шкода я не фотографував їжу. Є на що подивитися.
Хоча, зараз можливо і покуштував б супчик Фо бо в одній з підворіть. Впевнений, що смачно, але… А втім, побільше перцю і мікроби всі здохнуть ще до попадання в стравохід :).
Вьетнамские зарисовки азия
Святе діло, післяобідній відпочинок. Цю фотографію я вже викладав, тому відразу відповідаю на виникаючий у вас питання. Під нею дошка!
Величезна кількість особистого транспорту потрібно заправляти. Ось так це відбувається.
Бензінчік на колонках в основному 92-й. Ну, для пыхтелок більше і не треба.
Вьетнамские зарисовки азия
Цього в’єтнамцю взагалі бензин не актуальне.
На наступний день нашого перебування у В’єтнамі ми вирушили в бухту Халонг. Офигительно красиве місце, але, блін, 170 кілометрів ми їхали 4 години!!! і стільки ж назад. причина? Автобусів з туристами заборонено пересуватися зі швидкістю більше 60 км/година стояння в пробках з драндулетками. Жесть!!!
На огляд самої бухти залишилося теж години чотири. Сідаємо на кораблик і вперед!
Вьетнамские зарисовки азия
Бухта включає в себе більше 3000 островів, а також невеликі скелі, скелі і печери. Красу! Якщо ви дістанетеся до Ханоя, то бухта обов’язкова для відвідування.
В’єтнамці кажуть, що це півник із курочкою, але по мені, більше схоже на вітрильник.
Захід ми зустріли вже на березі. Ой, блін, попереду довга дорога в Ханой. Якщо ви берете екскурсійний тур по В’єтнаму, то маршрут там один. Ханой — Халонг — Дананг — Нячанг — Хошимін. У Дананг ми і вирушили на наступний день.
Вьетнамские зарисовки азия
Прилетівши у Дананг, відразу переїжджаємо в місто Хюе, так і не побачивши його. У 1802-1945 роках Хюе був столицею В’єтнаму при династії Нгуєн. З погодою не пощастило, місто був затоплений пройшли тайфуном. Ось такий він, в’єтнамський жовтень. На задньому плані Ворота «Нгомон».
Вулички старого міста.
Шлях у Нячанг був ускладнений закриттям аеропорту та скасуванням нашого рейсу Дананг — Нячанг. Наступний тільки через добу :(. У підсумку, поселили в якомусь службовому готелі Vietnam Airlies, дуже схожому на наші ночьлежки в який-небудь [цензура] світу. Дуже боліла голова, лив дощ, і в Дананге ми нікуди не пішли, хоча була така можливість. Через добу вилетіли у Нячанг, але там нічого цікавого. Курортне місто з «радянськими» готелями. Тому перейду відразу до Хошимін, а точніше прогулянці по Меконгу.
Вьетнамские зарисовки азия
Ніколи до цього не був судноплавних річках, тому для мене бензоколонка на воді стала несподіванкою.
Хатини, розташовані вздовж берега, стоять на палях, щоб уникнути затоплення в період сезону дощів. Земля тут родюча і дорога, так що, тут будуються тільки заможні, за їхніми мірками, громадяни.
Ми пливли на такий же. Стрьомно було, вода, кишащая стафілококами та іншою заразою, в 20 см від борту. Брр 🙁
Вьетнамские зарисовки азия
Ось такий ось плавучий будиночок, зроблений з того, що було.
Ну і невеликий концерт для туристів на одному з островів.
Далі вирушаємо по протоках Меконгу, в тіні бурхливої рослинності.
Вьетнамские зарисовки азия
Протоки дрібні, тому пересіли з катера, на човник. Керують човнами в основному жінки. Цікаво вони все-таки сидять, я так не раскорячусь :).
Ну, а потім наш шлях лежав в Камбоджу, в місто Сиемрип, до витоків кхмерської цивілізації. Але про це, як-небудь наступного разу. Ось такий він, В’єтнам, зразка 2004 року. Думаю, що там мало, що змінилося за минулі 15 років.
Все саме оперативне можна дивитися у мене в Facebook, VKontakte і Instagram. Не соромтеся, додавайтеся в друзі і передплатники.